Direktlänk till inlägg 13 augusti 2018

Utländska män Vs Svenska män

Av Fanny - 13 augusti 2018 00:54

 

Jag tänker inte dra över alla män över en linje, detta är bara mina erfarenheter och åsikter. 

När jag är med just svenska män så känner jag mig som ett sex object. De finns många fuckboys i alla storlekar och utseenden och de lurar en. Jag har haft sex med svenska killar som har inte haft något intresse i mig alls, killar som jag ville inte ha sex med men våga inte säga nej, killar som tycker de är jobbigt när du inte särar på mallarna, killar som tycker de är irriterande när du pratar, killar som visar dig 5 minuters sympati för sen gå ner på dig, killar som säger en timme senare ”du kanske borde gå hem nu”, killar som säger ”du är en jätte gullig tjej men snälla förvänta dig inget av mig annars får jag dåligt samvete, killar som du hade bara önskat att du kunde fått betalt för slösad tid, de är killar som får mig känna mig smutsig du vet sån smuts som inte går bort med tvål och vatten, såna killar som får mig att vilja stoppa ner fingarna i halsen.


Så mycket besvär för att vilja hitta någon. Jag skulle säga att jag är en känslig person och jag har svårt att glömma de förgångna och de påverkar en. 99% så har jag haft otur med svenska män, jag har gett upp på dem. Jag har ingen lust att lyfta på varje killes lock och fråga ”Hej är du en passionerad romantiker som tycker om äventyr och actions såsom dags utflykter, resa, road trips och ha sex på en tom parkering på din bil..?” 


Så uttlänska män, jag har typ bara dejtat och träffat just specifikt Japanska män. Tyvärr så jobbar de så j*kla mycket för dom är verkliga riktiga män, de vet hur man vinner en tjej på rätt sätt. De lyssnar seriöst på allt vad du säger, suger in allt som en svamp, de nyfikna på dig och de frågar gärna mycket, man känner sig som kändis som blir intervjuad, han tar ut dig på olika saker, han insesterar att betala men ger upp om du är envis, han skriver söta saker till som ger dig ett flin som hade när man var ungkär, han berättar att han älskar dig, han bryr sig om dig så varje gång du säger ”fick nyss lite migrän” då blir han din personliga läkare som ger dig 1000tips, han kan va som en storebror figur, han tar hand om dig och skyddar dig, följer dig hem, dom tar dig inte under kjolen i första taget, de frågar gärna först innan dom gör nånting, okej vissa av dom är envisa. Detta är liksom basic, de finns otroligt många weird killar där ute. Jag har blivit lurad in i bilar, fått förfrågan om att böra bröllopshanskar. Jag kan gärna mina stories, älskar bara att berätta dom historierna för folk. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards