Direktlänk till inlägg 25 september 2018

Kort dröm

Av Fanny - 25 september 2018 10:01

Jag vakna rätt tidigt idag av en dröm jag hade. Den börja med att jag hitta blod? i min kanins bur men det kom inte ifrån honom. Det var blod i matskålen, vattenskålen och på spånet, jag lyfte upp honom och fann inget. Jag vet om man klipper ens kanins nagel för nära hinnan som är så blöder det hemskt mycket.


Sen utvecklades min dröm till att jag var i Japan. Jag bodde där med någon, "någon" skiftade utseende flera gånger så jag vet inte vem han var. Ena stunden hade han glasögon och andra sekunden var han mycket äldre och annorlunda. Vi var i hans lägenhet, jag skulle duscha men de var stressigt för vi skulle äta innan vi skulle åka ut. Han hade gjort såna små pizzor i ugnen och hans vänner prata om hur bra de skulle va att ha kylskåps ugnar i Tokyo och de skulle kunna ersätta vanliga kylskåp och spara utrymme. Jag spydde upp pizzan jag åt och "någon" blev typ irreterad över de och sa att jag skulle inte äta så fort. Sen var vi i hans bil och åkte runt och gjorde ärenden. Jag fick en matcha glass av honom men åt inte upp den så kom på mitt byxben då jag åt upp det då.Matcha glass är inget jag kan äta mycket av i verkligheten. Jag hade ett sug över sånt varmt mjölk te som finns i vendingmaskinerna och hitta inget som inte var  överprisat tills jag kom till Willys för då kosta de plösligt från 289Yen till 99Yen. Jag vet i alla fall att jag var i Osaka för jag kommer ihåg att jag sa till "någon" att jag hade alltid trott att jag skulle bo Tokyo och inte Osaka. I osaka bor några av mina favorit youtubers i verkligheten, kommer bara ihåg hur coolt det kändes i drömmen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards