Alla inlägg under januari 2019

Av Fanny - 28 januari 2019 22:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Fanny - 6 januari 2019 18:09

I guess all people have a bad day time to time, mine was today. I just want to be alone, don't bother me. "Oooh you woke up 6am today? Well I don't care bye". I feel like a badass bitch with my makeup and hair done. I just have the desire of just being adventurous with life and say "f*ck this, I'm outta here". The thing running away is some people are lucky enough to manage to survive and learn some good lessons, and some other people are going home after 1 week. It would be so much fun if I could move to UK. I have only been to UK once, people there are so nice. I knew a guy who lived in London and he was really living the dream there, world's sexiest accent is probably british. Today is sunday, it's my sleep 12hours and being a bad bitch day. 


 

 

Av Fanny - 5 januari 2019 16:24

Jag tror jag har blivit smittad av hälsokosttillskotts viruset, precis som hit or miss viruset som är på Tictoc. Kan vi inte uppskatta denna persons videos, fann honom rätt nyligen på Tictoc. Är de någon mer som tycker att killar som kan dansa lite är sexigt? (videoklippen nedan) 


 
 

Nog om det. De är lite roligt hur min familj har blivit för kosttillskott så plötsligt, speciellt farsan. Farsan har minst 3 olika burkar med massa olika tillskott, kanske för han försöker styrkesträna. 60% av alla mina ex är hälsokosttillskottsmissbrukare roligt nog, de blir stora shots med olika piller. Jag vet inte om de finns något bevis att kosttillskott hjälper, man kan i alla fall hoppas för jag har alltid lack på järn. Följde med farsan till apoteket och fick en burk, behövde inte ens betala. Jag är lite skeptisk men vi får se om jag "piggnar" till, de ska ju finnas allt möjligt i pillren.  


It's a little bit funny that everyone in my family eats health supplements, especially my dad. My dad has at least 3 different jars with lots of different supplements, maybe because he is trying to gain strength. 60% of all my ex are health food addicts funny enough, they take big shots with different pills. I do not know if there is any evidence that dietary supplements help, you can in any case hope because I'm always low on iron. Followed my dad to the pharmacy and got a can, did not even have to pay. I'm a little skeptical, but we'll see.

Av Fanny - 4 januari 2019 17:33

Bestämde att jag skulle göra ett normalt inlägg idag istället för att snacka om något mer specifikt. Igår var jag till Kristi (en liten "stad" lite längre bort från min) och hade en titt för det är ju så fint där tycker ju jag. Det är så synd att det är egentligen en död stad, inget folk vill ju bo där heller. Tog ett fik där och sen blev det inget mer. Fikat var ju inget speciellt och caféet var tomt mer eller mindre, lite tråkigt så. 


 


Idag så var jag inne i stan and took a look på rean, hitta lite fynd. Byxor för 100kr och en tröja för 50kr är ju ingenting.Kläder är ju nånting som är alltid bra att ha, slänga de slitna och nytt ska in. Det brukar vara rätt kul att shoppa för det mesta, tror de flest tycker det men idag var jag not in the mood...


..Sen nyår så har jag känt mig sjukt nerstämd, har hört att det är inte ovanligt dock. Har ni tänkt på att det är rätt många som går åt under jul och nyår? Jag vill inte va ensam när jag känner så här. Vad ska man göra? Jag är nog den jobbigaste klisterlapp just nu men kan inte rå för det. Det ända som känns bra är att få känna av någon beröring och höra hjärtslag, det känns så tryggt så jag kan nog somna i någons armar. Det är som en drog. Önskar att jag kunde göra det varje dag men det är nog långsökt. Jag vill inte va i nån rush, ta saker som dom kommer liksom. Jag får krama och klänga på syster tills dess,    för att hon finns i mitt liv. 


   


Av Fanny - 1 januari 2019 13:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards