Direktlänk till inlägg 23 mars 2019

Ett lite mer privatare inlägg

Av Fanny - 23 mars 2019 18:55

Det är en sak jag vill prata om. Det är ganska privat men jag känner att jag måste prata om det. Saken handlar om relationer och kärlek, det är en sak jag grubblar på. Jag och killen var inte oenade idag, det var en bagatell grej som blev en stor grej. Jag tycker ärligt talat att min kille fjantar sig över bagateller. Jag tycker att han kan offra sig lite grann ELLER ge mig en bättre förklaring varför en sån liten sak är så stort för honom. Jag fattar honom inte alltid. Han fattar nog mig inte alltid heller. När min kille är sån (alltså fjantig) så sårar det mig, det får mig bara vilja knuffa bort honom ifrån mig för det gör ont. Jag kramar inte någon som gör mig illa. Han kan inte hjärpart att han är sån heller. Frågan är mer om man kan acceptera den sidan av honom även det sårar en eller inte. Hur stort ser du på "problemet"? I generellt sett så älskar jag honom så j*vla otroligt mycket, jag hittar aldrig orden så jag kan berätta det. Jag kan tänka mig göra allt med honom. Han får mig att vilja våga leva lite mer och satsa på dom saker jag vill uppfylla. Får mig att känna mig älskad för den jag är och hans närhet får mig känna mig trygg och det dämpar min ångest. Han är rare och kanske för bra att kasta bort. Dom saker som har blivit sagda är nu sagda och det ändrar ju inte saken över att saker är nu över. Jag står mitt kasta även om dom sakerna jag sa var sagda av stundens känslor, det kanske bara bevisar att jag är inte heller perfekt och har saker ännu att lära. Lära mig att bromsa känslostormarna och bara gå därifrån än göra och säga saker som bara leder till ånger, ledsamheter, desperationen och saker som är inte värt det. 


       

 
 
Ingen bild

Kevin M.

2 april 2019 20:32

Sometimes a good time apart can do wonders in helping to clear one's thoughts.

You might want to try that.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards