Alla inlägg under februari 2020

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.


The first thing you need to know is that I'm still pregnant and my water can break any time soon now.

The second thing is that me and my baby's father have been trying to move in together for 3 months now but we're still not even finished with the moving.

The third thing is that the baby's father and I are not together as couple. 


So now on to the things I want to say. Sorry it will be in swedish but you can always translate this site with the button on the side. Det som stör mig är relationen med mitt barns pappa. Dessa 3 månader med att försöka flytta in tillsammans i en lägenhet har fått mig att inse massa och mycket negativt. Jag och mitt barns pappa passar verkligen inte ihop, vi har så svårt att kommunicera och samarbeta ihop. Det känns som jag pratar med ett envist och trångsynt barn när jag pratar med honom. Det känns som det är ingen idé att jag öppnar min mun längre för vi kommer inte komma överens för vi tycker för olika om exakt allt. Vi har ett barn som är på väg och vi har inte ens ett färdigt boende eller namn till barnet. Jag arbetar så hårt för detta barn och att hon ska få det bra men det känns som jag gör allt arbete själv. Jag har försökt att göra ett fint hem för våran dotter och det känns som det blir hela tiden saboterat. Jag har nyss avslutat möblera och dekorera klart köket. Jag var så stolt och nöjd med köket som jag hade fixat. Jag har spenderat så mycket tid, energi och pengar på detta kök för att göra det hemtrevligt och sen förstörde barnets pappa köket med en mörk lampa som inte passar in. Mitt arbete har gått helt till spillo. Ursprungligen var köket ett väldigt mörkt trist kök och mitt arbete har bestått av att ljusa upp köket så mycket som möjligt med vita och färgade saker. Det känns som han pissar på mig och mitt arbete. Det finns ett helt vardagsrum som han kan förstöra med sin inredningssmak men köket kan va få vara fint och ljust tycker jag. Vad är vackrast? Ett mörkt kök eller ett ljust kök? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards