Direktlänk till inlägg 13 april 2018

Mina åsikter på VenusAngelic

Av Fanny - 13 april 2018 14:55

De är inte slutet på denna dag riktigt men de händer nog inte så mycket idag. Jag har skrivit lite på min historia som jag kommer fortsätta med senare. Mitt word program fungerar inte så jag fick ta en genväg genom mailen.


Jag tittat lite på youtube och såg Venusangelics nya video som handla om att testa Amerikanskt godis. De är några tankar som har slagit mig några gånger som jag vill dela med mig av dom. De mesta är om Manaki. Nu vet jag inte hela sanningen/de som händer bakom kulisserna så jag tänker inte rista in mina åsikter i sten. Under dom senaste vidoersana tycker jag att de har vart något som har vart off med dom. Venus har ju vart anklagad förr för att hon har tvingat Mananki i saker som han inte vill göra, då under deras "break up" för några år sen. Jag tror inte Venus är någon som tvingar folk i saker. I videorsana (dom senaste) har Manakin var väldigt frånvarande, jag vet inte om de beror på att han är uttråkad eller trött. Min första konspiration om Manaki's frånvaro är han har slutat sitt jobb och börjat jobba med sin Youtube kannal.Han har färgat håret och Japanska företag tillåter inte så ofta att man får färga håret. Om han inte jobbar på något Japanskt företag då kan de väl inte va trötthet de beror på. Då kommer jag till min andra terori om hans frånvaro och de är att han är uttråkad. Om de skulle va att han är uttråkad så varför fortsätter han vara med? De tycker jag är lite grymt för om de uttråkar han så mycket med att vara med i några enstaka videos. Kan han inte bara ställa upp för Venus skull? Om han är så uttråkad så borde han prata med Venus och säga de istället för att vara med. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards