Direktlänk till inlägg 15 april 2018

Tatuerings funderingar

Av Fanny - 15 april 2018 01:15

De har alltid vart perioder i mitt liv då jag har verkligen velat ha något tatuering men de har alltid vart saker som har stoppat mig. 1) Är att jag är inte så jätte sugen på att få in okända ämnen (bläcket) in min kropp som kan ha negativ påverkan. 2) Hitta rätt studio. 3) Pengar. Tatueringar är inte billigt, en liten kan kosta 800-1000kr beroende på vart man tatuerar sig. Bilderna är bara lite inspiration på vad jag funderar på. Jag vill ju hitta en seriös studio som är bra på små detaljfulla tatueringar, smala linjer och mycket färg istället för svart. Har någon något tips på artist/studio som håller på med sånt? De jag är mest sugen på är en hibiskus blomma som får inte överstiga 3cm. Varför hibiskus tatuering? De är för  att minnas en händelse i mitt liv som gjorde mig mer hoppfull på livet. Jag skulle aldrig tatuera mig om inte mina tatueringar inte hade någon mening bakom dem. De är väl en persob till person grej. Jag reser ju till Japan ofta så jag försöker va smart om ni förstår (tattoos+Japan) så storleken på tatueringen och hur många tatueringar och vart tatueringen ska sitta spelar roll. Jag vill verkligen bryta min tatuerings oskuld någon gång i livet. 

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards