Direktlänk till inlägg 17 september 2018

Review: VOVA

Av Fanny - 17 september 2018 22:27

Jag såg någon hade bloggat om Vova härifrån så jag blev nyfiken och handla därifrån. Min uppfattning av Vova är en förbättrad vision av Wish. Det skulle va billigt och inga extra avgifter såsom jag förstog det. Jag har fått några av grejerna jag har köpt. Vova var ju billigt förutom kläderna, de var sådär billiga men om det är kvalite så kostar det. De fanns mycket utval för många olika soters folk.. hippies, goth, harry potter fans, kpop fans, anime fans.. 


De jag handla var bland annat kläder. Storlekarna var korrekta men kvaliten var skit ärligt talat, verkligen tun pappers-tyg matrial var de gjorda av. Jag vet inte om dom andra sakerna är också dålig kvalite. Jag hade i alla fall hoppats mer av dom pengarna jag betalat. Jag har fått 3 av 7 saker jag har köpt. Jag har fått dem i separata små svarta påsar som står att de kommer ifrån Kina. 3 av dom sakerna jag har fått har vart avgiftfria men idag fick jag ett smsa om en avgift på paket Nr4.


Jag kanske kommer handla ifrån Vova igen men då blir det i alla fall inte kläder. Sidan verkar va halvbra, bättre än wish i alla fall. Mystiskt att jag har än så länge inte fått betala nån avgift på paketen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 23 februari 2020 00:55

I just want to put it out there that this post will be about a little more private part of my life. There has just been some things that has been bothering me for months now and feel like I need to talk about it.   The first thing you need to kno...

Av Fanny - 19 november 2019 13:26


Something really shocking and scary happened today. I haven't written anything in a while because there's too many things going on in my life right now. I'm just not in a good state. I have just so many things I can't handle, everybody is in a demand...

Av Fanny - 28 oktober 2019 23:52


I saw a brittish documentary today about moms who get Ill after childbirth. It was a really interesting documentary but at the same time sad and scary. Luckily UK have special clinics for those moms and children so they could "re-treat or restart" th...

Av Fanny - 8 oktober 2019 22:29


I went on my last ultrasound last week to see if everything was going well and to found out the gender. My sister had a little party for me and my family, a gender reveal party. We had some cake, a beautiful cake that my sister had made. The last wee...

Av Fanny - 25 september 2019 23:38


I have talked a lot about my life recently and I kinda want make a little break from it and talk about online shopping. I think everybody knows about Wish (that huge Chinese wholesale site for western people) but I don't think everybody knows about T...

Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards