Alla inlägg den 16 mars 2019

Av Fanny - 16 mars 2019 14:17

It was a long time ago now since I wrote the last time. March have been a quiet busy month for me. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg allt som jag har gjort denna månad. I had my birthday the 6th of march so ofc I had a small party, nothing special thou. I will insert some photos of that day. 


 

  


I ate some really good Chinese food that day. I got reallly surprised because I received a card from my boyfriend with some happy birthday wishes on it and a giftcard for massage. Jag har aldrig fått massage förut så det lär bli spännande. Nu när jag tänker på det så har vi inte pratat sen vi sågs sist, det är lite märkligt. Han brukar alltid höra av sig om inte jag hör av mig. Jag har tänkt på att höra av mig men det känns som nånting stoppar mig. Eftersom det är märkligt att han är tyst så kanske han vill ha space eller är han för upptagen, man vill va så förstående partner som möjligt även om man känner kanske sig lite ledsen över det. En annan grej som jag tänker över är att jag sa rätt olämpliga grejer sist om mitt förflutna som han kanske inte kunde svälja riktigt men jag hoppas att han ser mig som är idag och inte for den jag var då. This Wednesday I got myself a birthday tattoo. I'm really happy about it, I feel really myself in the tattoo.   

The tattoo look really sore on the picture but it's much better now. For those who can read Japanese will know it says Waifu which means wife. The term waifu is really popular along those people who watch anime/ read manga. I would call myself for wife material and I guess that is one of my bigger dreams is to find love and get married some day. 

 


Presentation


Finns inget att säga här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Translate blog

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards